Stallet

Idag blev det dressyr. Man märker på Pilen att han tycker det är drygt med dressyr 2 dagar i rad. Han tycker 1 dag räcker, haha.
Alltså kan ni kanske förstå att det inte gick så bra? Men ridpasset från i söndags finns fortfarande kvar så det gör inte så mycket!
Slutade ca 20 i 12 idag!(Y) Hade lunch vid 11 och skulle jag inte haft lucia träning efter så skulle jag ha slutat vid 11 tiden. Och imorgon är det ingen skola, härligt! Resten av skoldagen i dag och skoldagen imorgon går åt för att lärarna ska sätta betyg på oss! Imorgon var det inplanerat i schemat på hästprofilen att vi 9:or skulle till främby och rida så Linda frågade om vi ville dit ändå, nästan alla ville och så får 2 från 8:an följa med också.
Sist red jag Peppar och det var samma som 2 ggr tidigare. Vill ha han imorgon också!
Eftersom vi slutade tidigt idag kom jag till stallet och kunde rida medan det var ljust, väldigt skönt då jag oftast får rida i mörker.
Imorgon blir det nog uteritt som står på schemat!
/Maja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0