Stall: Pilen

Idag blev det inget ridande dels för att det kommit mycket snö och han har ej broddar (vilket jag och Sara ska kämpa med imorgon) och också för att jag var jätte trött! Somnade nästan i bilen på väg hem från falun och då var klockan halv 4 på eftermiddag/kväll.
I alla fall så gick jag först och bytte om sedan mockade jag, packade hö och fixade kraft. Efter det julpyntade jag lite men ska göra om det imorgon.
När mamma kom för att hämta mig gick vi ut till hagen och hälsade på min lilla plutt och myste lite med han. Han mådde så bra så och var riktigt mysgo. Mamma höll på med Perra så jag kunde mysa med Pilen, tack mamma!
Ja det är väl på ett ungefär hur min dag i stallet.
Gammal bild :P
/Maja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0