Min dag

Började dagen med att gå upp 06.00. Tog sedan 20 i 7 bussen till Falun. Bytte sedan i falun och åkte till falu ridklubb. Jag red Peppar idag igen och vi körde working equitation. Det var väldigt roligt men mer om det passet sen!
När vi var färdiga där åkte Denise och jag till bergströms galleria/falu gallerian och käkade kebabtallrik. Efter det gick vi runt och kollade lite och väntade på min mormor som skulle komma. När hon kommit gick vi in på lite olika sko affärer och fick faktiskt med mig ett par skor hem, tack mormor!
Köpte även lite julpynt till stallet. Fixade lite smått idag men ska nog ändra om det imorgon.
Mer om ridpasset på Peppar och dagen hos Pilen kommer senare!
/Maja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0