Harrabacz

Förhoppningsvis så kommer jag snart ha en häst! ;) Jag ska ta hem mammas fösta häst :) Mamma köpte han 1990 och hade han i några år men innan jag föddes lämnade hon ut han på foder och sen när hon ville ha hem han så vägrade fodervärden att lämna tbx han :/ så ja, nu ska vi åka ner till Gamla Huset i Grängesberg och leta rätt på ägarbeviset och ta hem han. Min mamma gick bort för en månad sedan idag... Men under alla dessa år har hon velat ta hem han men har inte orkat bråka om det och så hade vi inte råd. Men vi pratade en del om Harrabacz (som han heter) sista veckan hon levde och jag sa att jag skulle försöka ta tillbaka han! Så nu ska bla Sanna och Malin hjälpa mig att få tillbaka han! :') Jag ska berätta lite om han ;)

Namn: Harrabacz
Kön: Valack
Född: 1990
Ras: Arabiskt Fullblod
Färg: Brun
Tecken: Bläs , tre strumpor
E. Omar (PL)
U. Hancza (PL)


Finaste killen <3 Den bilden där man ser hela han är snön är från när han
var 1 år. och resten 3-5 år :)

/ Denise

Kommentarer
Postat av: M

Hoppas ni hittar ägarbeviset! :)

2011-12-28 @ 09:04:16
Postat av: Bea

Hej, jag råkade ramla in här när jag sökte på harrys namn (harrabacz) på google. Jag har haft harry ett tag nu, men vi fick tyvärr ta bort honom i tisdags, pga en elak tumör i mjälten. Om du har några frågor kan du höra av dig på min mejl. Hälsningar Bea

2011-12-31 @ 12:04:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0