Full fart

Idag red jag ut tillsammans med Sara och man kan säga att det var full fart... Eftersom Pilen var så taggad i galoppen så blir han väldigt studsig så höll på att flyga av en gång, men höll mig kvar! Efter ett tag lugnade han ner sig så vi kunde galoppera "normalt".
Vi var ute i ca lite mer än en timme och vi skrittade, travade och galopperade. Jag provade att rida i hans tävling/tränings outfit och han var super snygg i den!
  • På torsdag ska Denise och jag kanske till kupolen och aubiose.
  • På Lördag blir det nog en barbacka uteritt med Sara på morgonen och Pilen ska få ha tomte luva på sig. (Ska skaffa en)
  • På måndag ska Denise följa med och fotografera mig och Pilen när jag rider barbacka i snön och även lite porträtt bilder om vädret tillåter det.
  • Ska även följa med och fota Denise nån dag, ska delvis fota henne den 6 januari!
/Maja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0