...

Hoppas alla har haft en bra Jul! :D Jag har haft kul nere i Mariefred bla pga lille Max som gör alla glada :'D Lille Allan Ballan x') Men God Jul alla i efterskott! ;) Har kollat runt på olika bloggar och läst om hur dom har haft det i jul och vad dom fick ;) Jag har väl inte fått så mycket denna jul mot vad jag brukar men det spelar ingen roll när man är med familj och vänner! :3 Men tänkte säga vad jag har fått ändå ;D
  • Ridskor från Equipage med Ludd i (Jätte sköna!)
  • Ridhandskar från Pro Rider (snygga och passar bra!)
  • Ring
  • Bakbok 'Muffins och Kakor (Hittade en del bra recept som ska testas!)
  • Presentkort (Kupolen , HM)
  • Snygga Stövlar (Som jag ska ha i skolan osv)
  • Choklad

Sen ska jag få Pengar av Mormor & Morfar och från Maja :3

Ridskorna och ridhandskarna fick jag av dom underbara i stallet! <3 Vi i Familjen på Lerbäckens gård (Borlänge hästsportcenter) Håller ihop i vått och torrt! <3

Filiz och Fanny får bjuda på bilden ;D Bilden är från julshowen :3

 

/ Denise


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0