Tinkrarna idag :3

Idag så åkte jag och Caroline och kollade på en unghäst på Förmiddagen ;D Ett Knapstrumper sto :3 Hon var jätte söt och var snäll och inga dumheter ;) Hon älskade att böra runt på saker ;D Hehe men hon var jätte söt och Caroline ska bara tänka lite innan hon bestämmer ;) Men sen åkte vi tillbaka och jag gav hästarna mellis medans Caroline åkte hem med sina hundar :P

Jag började sen Mocka, jag mockade 5 boxar ;) Sen så Tog jag in Fiona och borstade av henne och sadel/tränsa.

Vi red i Paddocken och tränade på lite olika saker ;) Jag är ju med och Utbildar henne och hon behöver träna på ganska mycket ;) Men vi tränade bla på; Ridvägar , Tempo växlingar , Galopp skänkeln och gå i form (Hon söker sig neråt mycket men behöver ju lite hjälp som är tillåtet ibland ;)) Men Galopp skänkeln gick bättre! :) Behöver bara använda Skänkeln och rösten :3 Fast hon har börja fått för sig att hon inte ska springa på ett rakt spår utan springa lite rakt sen sticka mitt ut i banan men i slutet gick det lite bättre :3 Vi hoppade även lite cavaletti ;D Det tyckte hon var kul i början men sen blev det jobbigt så hon orkade inte lyfta på benen helt x') Men men, Det var lyckat idag i alla fall! :D

Inte från idag ;) Dissa min min och kolla på den fina hästen istället ;)

När jag hade ridit Fiona så Tog jag in Niki och började borsta henne :3 Vi red på ängarna barbacka idag ;D Det var jätte kul och mysigt :D Vi galopperade upp för långa baken i det höga gräset på ängen och det var jätte kul och mysigt xD Nikita tyckte dock det var jobbigt att springa i det höga gräset men gräset är inte så högt och det är ju bra träning så hon får mer muskler för att hon får lyfta på benen mer ;D Så jag ska ta någon galopp där barbacka på lördag också så ska Susanna komma och fota ;D

Söta Niki, bilden är inte från idag ;)

Tamrah

Idag kom Caroline's Arab sto Tamrah hem! :D Hon är så sjukt snäll , lugn och fin! :D En riktigt Pärla! Förstår Varför det är Caroline's Prinsessa! ;D Hon Får Gå med Niki & Fiona nu men är tänkt att hon ska få gå med Araben Caspar som går själv i sin hage, Caspar är också en Arab. Caspar är inackoderad i Privat stallet som ni kanske vet ;)
Här Kommer bilder på Pärlan :'D




Ledsen för dåliga bilder! ;) Bättre kommer!



Kommentarer
Postat av: Susanna

Så söt Tamrah är ! :D

2011-08-19 @ 00:18:06
URL: http://susannawestman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0