Igår

Igår red jug ut med Sara. Red brabacka vilket kanske inte var det bästa med tanken på min exem, men men. Vill man ha kul får man lida!xD
Lånade Saras 3-delade bett eftersom jag skulle använda det på dressyr träningen idag.
En liten pinsam sak hände i slutet :S Jag "ramlade" av!xD Pilen har ett ställe lite längre bak på ryggen som han är lite känslig på så när man hamnar där bak "kickar" han med bakbenen dock inte när han står stil!xD Och jag skulle hoppa av så jag slängde över benet så jag låg på ryggen och då började han gå så han kickade till och jag flög av men landade som tur på fötterna xD Jag hoppades ingen såg det förutom Sara men när jag kom på stallplanen ropade stallägaren: ramla du av ? Så ja det var nån mer än Sara som såg!xD
Men det gick i alla fall bra!
Några bus bilder på pilen från hösten 2010:
Foton: Matilda Forsstedt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0