Hoppning för Tina

Idag blev det hoppträning igen för Tina!
Den gick superbra och jag har världens bästa häst!♥
Vi övade vägar, lydnad och avslutade med att hoppa bana några gånger. Jag red på rakt tränsbett och det gick super!
Har inte så mycket att säga mer än att min häst är bäst!
Denise filmade med sin mobil idag och fick 1 bra kort på kameran och jag fick även bilder från förra träningen av Matilda idag!
Denise foto från idag:
Foto: Denise Mikaelsson Jonsson
Matildas foton från träningen den 18/8:
Favoritbilden från den hoppträningen:
Foton: Matilda Forsstedt

Kommentarer
Postat av: julia karlssoon

hehe snygga bilder!! :D i like it!! men har han tappat en sko på en av bilderna? :D såg så ut :D

2011-08-30 @ 22:11:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0