Dagen ^^

Idag åkte jag , Caroline och Mirandel till Hööks i Gävle :D Vi köpte en del saker iaf Caroline & Mirandel, Då Mirandel köpte en del saker till Sanna och Caroline massa borstar osv till dom som inte har :P Jag köpte ett Panband till Farin & En godis slicksten med Hallon smak ;D Mamma hade lånat pengar av mig så kunde inte köpa ett pannband till Fiona men får väl göra det sen ;) Jag köpte ett likadand som Maja har till Pilen ;) Det med Fejk svarovski :P Iaf sen åkte vi tillbaka till stallet efter lite stop och då satt vi på Några ponnysar sina nya grimmor ;D Dom blev jätte söta :3 Mulle fick en svart grimma det stod Hooligan på , Stjärna fick en lilamsom det ston Super Star på ;D Det passar ju perfekt xD Och Rosa Razer fick en Rosa disco grimma och Louise fick också en rosa disco grimma x) Sen "Sprang" jag runt lite med rosa på banan och red sen Nikita, Och hon var inte sitt rätta jag idag iaf, Orkar inte berätta. Men sen har jag pysslat massa i stallet efter och haft det trevligt med hästarna och lyssnat på radio + så regnade det jätte mycket så det var jätte mysigt att vara med alla :'3 Bilder på hästarna från idag kommer i morgon ;D Och så kommer Susanna i morgon också :'D


Mysig bild jag tog i går kväll :3


Kommentarer
Postat av: linnea som tycker om Shettisen Marcus

Bra blogginlägg du har gjort! :)

2011-08-19 @ 23:41:29
Postat av: Mia

Du menar att hästarna gillar hallonslickstenar???? ;-)

2011-08-19 @ 23:43:11
URL: http://agonmom.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0