Dag 1 - Presentera mig och min häst.

Dalpil är en kallblods travare som är 8 år fyller 9 i år.
Han älskar hoppning och att galoppera.
Han har hoppat 1,15 med hans förra ägare och 1,05 med mig, han har löshoppat 1,25 hittills.
Han älskar även att bada.
Han är snabb och ganska stark.
Vi har tävlat lite små tävlingar men 2012 blir vårat riktiga tävlings år.
Dalpil är 1,50 i mankhöjd.
Och han är världens snällaste och skulle aldrig göra nått dumt med flit.
Här kommer en liten sammanfattning:
Namn: Dalpil
Född: 2002
Kön: Valack
Född i: Norge
Ras: Kallblods travare
Färg: Brun
Tecken: Vit stjärna
Nu kommer en presentation av mig och min häst:
Dalpil:
Dalpil är en kallblods travare som är 9 år.
Han älskar hoppning, att galoppera & att bada i sjöar.
Han har hoppat 1,05 med hans förra ägare och 1,15 med mig 2 gånger och vi har testa 1,25 men han råkade riva då, och han har löshoppat 1,25-1,30 hittills.
Han är snabb och ganska stark.
Vi har tävlat lite små tävlingar men 2012 blir vårat riktiga tävlings år.
Dalpil är 1,50 i mankhöjd.
Han är världens snällaste och skulle aldrig göra nått dumt med flit.
Och han har världens goaste hängläpp.
Här kommer en liten sammanfattning:
Namn: Dalpil
Född: 2002
Kön: Valack
Född i: Norge
Ras: Kallblods travare
Färg: Brun
Tecken: Vit stjärn
Jag:
Jag heter Maja och är 14 fyller 15 i Ocktober. Jag älskar djur. Mest häst och hund.
Min favorit mat är tacos och efterrätt är passions frukt cheese cake.
Jag går i skolan på Gylle och ska börja i 9:an till hösten.
På min fritid är jag mest i stallet, men även vara med kompisar och gå på Kupolen. Hihi!
Jag har en häst som ni säkert vet, Dalpil, info ovanför. Och så har jag en hund som heter Molle. Mer info om honom kommer.
Jag har inte så mycket mer att berätta om mig men kommer jag på något mer så skriver jag det på bloggen.
Bjuder på en halvdålig bild på mig:

Kommentarer
Postat av: - Swedish Source Of The PLL

Hejsan



Gillar du serien Pretty Little Liars? Eller skådisarna som är med i serien? Om du gör det så är min blogg rätt för dig ;)

2011-08-14 @ 20:10:58
URL: http://prettylittleliarsserien.blogg.se/
Postat av: Victoria

Fin häst! :D

2011-08-14 @ 21:13:25
URL: http://victoriafrida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0