Böcker

En serie av böcker som jag följer är Diabolo! Älskar dom böckerna!
Jag har ca 13-14 st, alltså inte alla men ska införskaffa mig fler av dom böckerna.
Jag ar läst alla som jag har minst 1 gång, är inne på min andra nu!
Dels var det ett tag sen jag läste dom så kommer inte ihåg allt som händer men det är bra!
Dom böcker jag har är ( tar dom inte i ordning):
  • Diabolo får en vän
  • Diabolo och espensjöns hemlighet
  • Diabolo och västernryttarna
  • Var rädd om Diabolo
  • Diabolo och jakten på dubbelgångaren
  • Det gäller livet Diabolo
  • Diabolo på Mercy Ranch
  • Diabolo och födelsedagar med förhinder
  • Diabolo och hämnaren
  • Diabolo och den försvunna flickan
  • Diabolo och nykomlingen
  • Diabolo och otursdagen
  • Spring Diabolo
  • Och har även Diabolo nattens hjälte men hittar den ej, men ska leta reda på den!
Kan stort rekomendera den här serien, sjukt bra och spännande!
Bilder från pollux hemsida!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0