"Mina" Hästar :P

Hej! Ja nu ska jag berätta om "Mina" hästar eller ja det är mina medryttar hästar :P
Först har vi Mr Hörda en Varmblods Travare på 4 år ^^ Han är jätte söt och jag letar efter någon utställning han och jag kan vara med på :D Han körs innom Trav^^ Hans ägare Sanna Kriström som äger stället tränar honom och så är det en annan "tävlings kusk" som kör han:P Jag Rider han i bland när jag känner för det för han är inte lätt riden dom två sista gångerna jag ridit han har jag "ramlat" av eller rättare sagt "hoppat" av xD Men istället då så Tricks tänar jag han och kör Nh :D Han kan Puss , Vifta på benet och så tränar vi på buga :D
Mr älskar även att hoppa och ska bli hopp-häst efter travet :P
Han har en stjärn och en liten strumpa :P Han har en speciell Röd/Brun färg :D
Och Mr är mer min favo det är han jag tog hand om först och han är den jag håller på med mest ^^



Sen så har vi Wanda Star som också Sanna Kriström äger :P Hon är importerad från Tyskland kom till Sverige för typ 1 ½ månad sen så har inte börjat rida henne än men det kommer :P Hon är ett Hannoveraner sto på 8 år är fux med skjuten sjärn , snopp och en strumpa :D Hon är ett jätte fint Dressyr Sto hon går som en gud!:D Och Sanna säger att hon är jätte skön att rida :D


// Denise :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0