May Day....

May Day var min foderhäst ett tag efter att jag haft han i en vecka stegrade han med mig och jag var nära att ramla av då Var jag så feg av mig så red inte han på flera dagar sen så vågade jag mig upp igen och red han i typ 8 dagar sen började han med att han tvär stannade och vägrade gå och sen när jag väl fick han att gå så skulle vi ta trav och då tvär stannar han igen och små stegrar i stället men då fan blev jag arg på han och då gav han sig med det men dagen efter så små bockade och små stegrade han lite då och då och bråkade på massa olika sätt i en vecka och så var hans ägare dum i huvudet och skylde på saker när jag berättade vad han gör och hade gjort tex när han stegrade med mig första gången skylde hon på att en av dom som red i ridhuset red som en dåre som fick May Day att stegra och sen när han dummade sig skylde hon på hösilaget och massa olika saker och ljög om allt först sa hon att han är jätte mysig och lugn när man rider ut men han var rena mot satsen han var helt galen och jag hon sa massa saker som inte var sant så mamma försökte övertala mig varje dag att han inte var bra för mig och att vi inte skulle ha kvar han mer och alla andra i stallet tyckte samma att jag skulle hitta en bättre häst så jag bestämde mig för att inte ha kvar han det var mitt värsta beslut jag någonsin har gjort och jag ångrar det så jävla mycket saknar min bebis May Day så mycket... :'(
Namn: May Day
Född: 2002
Ras: Varmblods Travare
Kön: Valack
Höjd: 1,70 cm
Färg: Mörkbrun m strimbläs och strumpa

Sötaste älsklingen May Day <3
// Denise ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0