Idag...

Idag hade jag tänkt låta pilen vila, men jag hade kvällspasset och jag var ensam i stallet och tyckte det var jävligt läskigt så blev att rida ändå. Jag gjorde i ordning pilen, röda benlindor, rött schabrak, sadel, träns med hackamore. När jag kom utanför stalldörren funderade jag över vart jag skulle rida... Jag ville inte rida i ridhuset för det var läskigt, inte i paddocken heller så blev att rida på den lilla vägen till stallet från riksvägen. Red fram o tillbaks på den, körde lite slutna, öppna, Skänkelvikning och övergångar. Var ute i typ 45 min. Det var faktiskt skit kul, i slutet körde jag lite western stil genom att trava med helt långa tyglar o bromsa med rumpan o rösten. Som sakt det var en skit rolig ridtur! /Maja.

Kommentarer
Postat av: Evelina

Skriv mer :D:D

2011-01-01 @ 13:23:46
URL: http://evelinablomqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0