I dag^^

I dag red jag Doma och det gick jätte bra!!:D Efter sista galoppen så travade jag runt en stund och jag bara log hela tiden så där red jag med ett stort flin mitt i fejset hahah xD Det var skit kul!:D
Med Mr Blev det träning med Denice Hedberg som vissade vad jag skulle kunna träna han med ;D Sen blev det Lös hoppning :D Han hoppade Ca 70 cm Det högsta han hoppat :D Så stolt :'D Denice råkade skrämma skiten ur Mr några gånger hehe xP när hon skulle lyfta bort ett cavaletti hinder låsnade ena hela tiden och Mr bah Aaaaahhhhh!!
Men det gick till slut xD I morgon ska han kvala igen :P Då får vi se om det går bättre ;)

Doma :D
Ras: Lettiskt Halvblod
Född: 2004
Kön: Sto
Höjd: Ca 1,65
Ägare: Maria Persson :D

( Mr I går :D )
// Denise^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0