Hoppning ;D

Idag blev det hoppning Kvart över 10 åkte mamma och jag och fixade lite grejer på aubiose sen åkte vi till stallet. Mamma hämtade in pilen medan jag tog fram alla grejer. När jag hade sadlat och tränsat pilen gick vi ner till ridhuset
Mamma tog fram hinderstöden och jag bommarna. Sedan hade mamma ridlektion för mig :')
Som uppvärmning körde vi volter i skritt. Sen blev det trav utan stygbyglar för att träna min balans. Sen körde vi galopp på 4-kant-spåret. Efter det travade vi lite bommar och sen började vi hoppa. Vi hade 2 rätt-uppstående, en på varje långsida. Den ena var 60 och den andra var 70
I början gick det väl sådär, vi körde lite lek hopp i början sen kom vi in på mer jobb hoppning och då gick det mycket bättre. Är så himla nöjd över dagen
(Bild på pilen efter förra hoppning med Martina, Maria och Anna-Karin)
/Maja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0